CGWAAY DOT COM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ناااااانسي عجرم وانا بين ايديك جديييييييييييييييد

كاتب الموضوعرسالة
elgazar_ali
اجمل احساس
اجمل احساس
elgazar_ali

ذكر عدد الرسائل : 240
اعلانات المنتدى : 0

ناااااانسي عجرم وانا بين ايديك جديييييييييييييييد Empty
مُساهمةموضوع: ناااااانسي عجرم وانا بين ايديك جديييييييييييييييد   ناااااانسي عجرم وانا بين ايديك جديييييييييييييييد Icon_minitime2008-08-02, 9:04 am

cat clank
vbmenu_register("postmenu_6412567", true);

:: عضو جديد ::

ناااااانسي عجرم وانا بين ايديك جديييييييييييييييد Image

الملف الشخصي

ناااااانسي عجرم وانا بين ايديك جديييييييييييييييد User_offline
ناااااانسي عجرم وانا بين ايديك جديييييييييييييييد Reputation_pos

ناااااانسي عجرم وانا بين ايديك جديييييييييييييييد Icon1 ناااااانسي عجرم وانا بين ايديك جديييييييييييييييد

أغنية وانا بين ايديك لنانسي عجرم

وانا بين ايديك محتاجة ايه في حاجة اكبر من كده ولا عمري كنت احلم في يوم اعيش حياة بالشكل ده

وانا بين ايديك محتاجة ايه في حاجة اكبر من كده ولا عمري كنت احلم في يوم اعيش حياة بالشكل ده

كل اللي فات من العمر فات ومش بأيدنا انرجعه خلينا اكتر فيلي جاي ما بقاش في وقت انضيعه

كل اللي فات من العمر فات ومش بأيدنا انرجعه خلينا اكتر فيلي جاي ما بقاش في وقت انضيعه

وانا مش هضيع عمري تاني ولو ثواني ما يتفعوش

وانا مش هفكر في اللي فات انا عمري لسه في أوله كفاية اني بقيت معاك ومعاك هعيشه واكمله

وانا مش هفكر في اللي فات انا عمري لسه في أوله كفاية اني بقيت معاك ومعاك هعيشه واكمله

وانا مش هضيع عمري تاني ولو ثواني ما يتفعوش

ناااااانسي عجرم وانا بين ايديك جديييييييييييييييد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-