CGWAAY DOT COM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

> نفجار كليب نجم الاسكندارنية عصام خطاب وفرقتة الجامده جدا واسكندارية اجدع ناس ولعها, فى شغل يكفى الناس فى انا مصرى 100 سنة بس النت للاسف

كاتب الموضوعرسالة
حمؤه وبس

حمؤه وبس

ذكر عدد الرسائل : 139
اعلانات المنتدى : 0

> نفجار كليب نجم الاسكندارنية عصام خطاب وفرقتة الجامده جدا واسكندارية اجدع ناس ولعها, فى شغل يكفى الناس فى انا مصرى 100 سنة بس النت للاسف Empty
مُساهمةموضوع: > نفجار كليب نجم الاسكندارنية عصام خطاب وفرقتة الجامده جدا واسكندارية اجدع ناس ولعها, فى شغل يكفى الناس فى انا مصرى 100 سنة بس النت للاسف   > نفجار كليب نجم الاسكندارنية عصام خطاب وفرقتة الجامده جدا واسكندارية اجدع ناس ولعها, فى شغل يكفى الناس فى انا مصرى 100 سنة بس النت للاسف Icon_minitime2009-01-17, 7:29 am

هو
ده الشغل وهو ده الكلام نجم الاسكندارية والملقب بكهربة المنطقة عصام خطاب
والفرقة الا زاى العسل نااااااااار روح اهدء لكل الاسكندارية حبايب قلبى
الشطااااااار

http://www.mediafire.com/?rtgge0i4mfl

تحياتى حماده الجندى

--------------------
> نفجار كليب نجم الاسكندارنية عصام خطاب وفرقتة الجامده جدا واسكندارية اجدع ناس ولعها, فى شغل يكفى الناس فى انا مصرى 100 سنة بس النت للاسف N6797082407617115910bp3

> نفجار كليب نجم الاسكندارنية عصام خطاب وفرقتة الجامده جدا واسكندارية اجدع ناس ولعها, فى شغل يكفى الناس فى انا مصرى 100 سنة بس النت للاسف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-